poniedziałek, 23 grudnia 2013

Małpka co liczy swoje palce. :D ok pawian./a baboon who counts it's fingers.
click pic dla pełnego rozmiaru!
Zastanawia mnie, czy założyć swój blog z kosmetycznymi recenzjami. Mam już niezły design na kartce tylko nie wiem do końca od czego zacząć. Zamieściłabym też tam m in swoje fotografie. Kiedyś może się zawezmę, ale teraz praktycznie czasu nie mam :( a nie chciałabym zaniedbywać nikogo rzadkimi postami, chociaż widzę, że niektórzy też tak robią i nikt zbytnio się nie przejmuje. Co o tym myślicie, założyć ten blog nie mając nic zbytnio do przekazania, prócz recenzji stosiku kosmetyków i trochę mojej sztuki? Czasem jednak brakuje mi miejsca na wygadanie się czy na przestrogę, by czegoś nie kupić, jakiegoś linka ze wszystkimi moimi zdjęciami typu portfolio (jednak takie luźne w stylu galerii, nie że do sesji już mnie brać będą xD), albo na zamieszczenie swatchy kosmetyków. Zostawcie jakąś złotą myśl po drodze! :)

0 comments:

Prześlij komentarz